Sunday, April 22, 2007

Depart-ment




Last weekend, I did Depart-ment. It was my first time ever doing craft fair kind a thing, and it was a great experience. Depart-ment is a little different from regular craft fairs where you get your own booth and sell your own stuff. All I needed to do was to drop off my towels and they did everything else. So, it was great especially for first timers such as myself. I sold 11 towels! I was excited and happy!
I ate sushi with that money to celebrate.
*Pictures show building where Depart-ment fair was held, and my towels on the table.

先週末、Depart-mentというクラフトフェアのイベントに参加しました。 普通のクラフトフェアは各自ブースを持ち売るってかんじだけど、これは売りたい物をだせば、あとは彼らがレジスターの管理などやってくれるちょっと変わったイベントです。いろんなハンドメイド物(ジュエリーが多い)売ってて他の人の作品を見るのがおもしろかった。レタープレスしてあるノートを買いました。
私のタオルは11枚売れました。すごいうれしい! そのお金でお寿司を食べてお祝いしました。
*写真はイベントがあったビルと私のタオルのテーブルです。

No comments: